معرفی جدید ترین مدل های شلوار

معرفی جدید ترین مدل های شلوار

شلوار یکی از گزینه های اصلی پوشش است و تاثیر زیادی در استایل شما دارد پس باید بهترین مدل شلوار را با توجه به استایل خود انتخاب کنید. پوشیدن شلوار در موقعیت های مختلف برای یک خانم شیک پوش مهم است زیرا این لباس در استایل او تاثیر زیادی دارد. انتخاب درست شما را شیک پوش تر می کند. در این مقاله به معرفی جدید ترین مدل های شلوار میپردازیم. برای آشنایی با شلوار بگ و دریافت اطلاعات کافی در خرید شلوار زنانه، خرید شلوار مام فیت با ما همراه باشید.

جدید ترین مدل‌های شلوار

اگر از پوشیدن شلوار جاذب در هوای گرم تابستان خسته شد‌ه اید و به دنبال استایلی راحت، غیر رسمی برای بیرون از منزل هستید، شلوار بگ بهترین گزینه برای شماست. اگرچه شلوارهای گشاد یا همان بگ یکی از سبک های قدیمی هستند، اما امروزه بسیار محبوب و پرطرفدار هستند.  شلوار گشاد به شلوارهایی گفته می شود که از بالا به پایین گشاد هستند و معمولاً کش در قسمت کمر نصب می شوند که در مواد و رنگ های متنوعی تولید می شوند. همچنین شلوارهای راحتی که در منزل مورد استفاده قرار می گیرند گشاد هستند، شلوار بگ محسوب می شوند. اگرچه این شلوار جین بیشتر برای پوشیدن در فضای باز استفاد‌ه می شود، اما می توانید از این مدل شلوار در منزل یا مهمانی های دوستانه نیز استفاد‌ه کنید. این شلوار برای افراد قد بلند و لاغر مناسب است. 

جدیدترین مدل ‌های شلوار

شلوار بوت

این مدل شلوار زنانه طراحی جالبی دارد و مورد پسند افراد شیک پوش قرار گرفته است. طرح این شلوار از بالای زانو تا ساق مثلثی است به طوری که به تدریج از روی زانو گشاد می شود. خرید شلوار جین بوت کات می تواند انتخاب هوشمندانه ای باشد، زیرا هم در مهمانی ها و هم در مکان های ورزشی قابل استفاده است.

معرفی جدید ترین مدل های شلوار، یکی دیگر از انواع شلوارهای زنانه، شلوار مامان فیت است. طراحی و دوخت این شلوار به گونه ای است که در قسمت ران ها و ساق ها تنگ است و در برخی مدل ها ران و ساق گشاد تری وجود دارد. همچنین دارای یک فاق بلند است که بالای ناف بسته می شود. خرید شلوار مام فیت را به شما توصیه می کنیم.

مدل های روز شلوار
 

شلوار مام استایل خاص

 این شلوار دارای فاق بلند با بریدگی های قابل مشاهده روی زانو و ران است. شلوار جین یا پارچه های دیگر در مدل های گشاد یا ساق تنگ طراحی و دوخت می شود. شلوارهای مدل مام استایل گزینه خوبی برای خانم هایی با فرم ساعت شنی است. خرید شلوار جین به سبک مام استایل می تواند در ایجاد یک استایل متفاوت و زیبا و اسپرت بسیار کمک کننده باشد. شلوار مدل مام استایل یکی از پرطرفدارترین شلوارهای زنانه در بین جوانان امروزی است. شلوار جین اسکینی را می توان با لباس های دیگر ست کرد و با پوشیدن این شلوار استایلی شیک و جذاب داشت.

برای خرید شلوار جین تنگ توجه داشته باشید که به دلیل جذب آن، راحتی بیشتری را هنگام پوشیدن پارچه تجربه خواهید کرد. شلوار اسکینی یکی از انواع شلوارهای زنانه است که در ناحیه باسن و ران بسیار تنگ و جذب می شود تا اندام شما کاملا قالبی شود. این شلوار از پارچه های جین و کتان ساخته شد‌ه است.

جدیدترین شلوارهای دخترانه

شلوار قد 90

این شلوار در انواع طرح های اسپرت، رسمی، پارچه ای، جین و … تولید و عرضه می شود.  این مدل شلوار با طراحی شیک و زیبای خود توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب کند. همانطور که از اسم این شلوار مشخص است قد کوتاهی دارد به طوری که انتهای آن بالای مچ پا قرار دارد و افرادی که تیپ های رسمی و کژال می پوشند و پاهای کشیده و باریکی دارند بیشتر مورد پسندشان است. 

 شلوار Boi Friend

فروش شلوار جین boyfriend این روزها به دلیل استایل آزاد و راحت آن بسیار رایج شد‌ه است. شلوارBoi Friend که الگوی اولیه آن برگرفته از شلوار مردانه است به خانم ها کمک می کند تا ظاهری اسپرت داشتهباشند. وقتی خانم ها این شلوار را می پوشند، انگار یک شلوار مردانه را کوتاه کرده و پوشید‌ه اند. از طرفی شلوارهای دختر هستند که فاق بلندتری نسبت به شلوار پسر دارند و پاها با دوخت های ظریف صاف می شوند.

شلوار راسته

شلوار راسته از پارچه های مختلفی تهیه می شود و طراحی آن به گونه ای است که در قسمت جلوی شلوار از دکمه یا زیپ استفاده شد‌ه و از کمر تا ساق گشاد و مستقیم است. یکی از رایج ترین انواع شلوارهای زنانه، شلوارهای راسته است که اکثر افراد از آن برای لباس های رسمی و اداری استفاده می کنند.  همچنین می توانید شلوار جین راسته یا دیگر شلوارهای پارچه ای و کتان راسته را با انواع لباس ها بپوشید.

جوراب شلواری

جوراب شلواری که یکی از انواع شلوارهای زنانه است، مانند شلوارهای جاذب از پارچه های کش دوخت می شود. اما برخلاف شلوارهای جاذب، این جوراب ها دارای جوراب هایی هستند که می توانند کف پا را به طور کامل بپوشانند.
اکثر خانم ها جوراب شلواری را با جوراب شلواری اشتباه می گیرند. با این حال، تفاوت بسیار کمی بین آنها وجود دارد. 

شلوار پانک

این مدل شلوار در بین جوانان بسیار محبوب است. شلوار پانکی جیب های زیادی دارد و بیشتر آن ها برای تزیین و مدل سازی شلوار دوخت می شوند. جالب است که این روزها فروش شلوار جین پانک نیز به چشم می خورد که باعث شد‌ه بسیاری از دوستداران مد به انواع شلوارهای این دسته روی بیاورند.

شلوار ارتشی

این شلوار برگرفته از شلوار ارتشی است که طرفداران زیادی دارد. این شلوار در طرح ها، رنگ ها و مدل های متنوعی تولید می شود که برای خانم ها و آقایان مناسب است. بسیاری از خانم ها به شلوارهای نظامی علاقه دارند و می خواهند استایل های پسرانه داشته باشند. بسیاری از جیب ها، زیپ ها، بند ها و دکمه ها در شلوارهای نظامی استفاده می شود.

مدل شش جیب

شلوار لوله تفنگی

یکی از معروف ترین انواع آن ها شلوار جین تفنگی است که با جذب شدن در بدن زیبایی پاهای شما را چند برابر می کند. به آنها شلوار تفنگی، شلوار جاذب، شلوار چسبنده، شلوار مدادی و شلوار سیگاری نیز می گویند که از کمر به سمت پایین به شکل مخروطی باریک می شود و قسمت پایین آن جاذب است. تفنگی در انواع مختلفی دوخت می شود و در بازار و فروشگا‌ه های پوشاک زنانه عرضه می شود.

شلوار سوارکاران

طراحی و دوخت این شلوار به گونه ای است که از کمر تا زانو گشاد بوده و از زانو تا مچ پا جمع شد‌ه است. اما امروزه سوارکاران طرح جدیدی از این شلوار می پوشند که در قسمت ران و مچ پا کمی گشادتر است. این روزها شاهد تولید شلوار جین و شلوار کتان بر اساس الگوی دوخت شلوار سواری هستیم که می تواند ظاهری اسپرت و مدرن به مصرف کنندگان خود بدهد. امیدواریم کامل به معرفی جدید ترین مدل های شلوار پرداخته باشیم. در هنگام خرید شلوار حتما خرید شلوار بگ و نیم بگ را هم امتحان کنید.

2 دیدگاه برای “معرفی جدید ترین مدل های شلوار

  1. اشتراک‌ها: تفاوت شلوار مام استایل و مام فیت چیست؟ راهنما کامل و نحوه ست کردن | جهان مد

  2. اشتراک‌ها: تفاوت شلوار مام استایل و مام فیت چیست؟ راهنما کامل و نحوه ست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *