معرفی جدید ترین مدل شلوار 1403 – ترندهای سال

مدل شلوار ترند 1403

علاوه بر جنس و رنگ، مدل شلوار تاثیر بسیاری در ظاهر و تیپ کلی شما دارد. امروزه شلوارهای زیادی ترند شده ‌اند و در میان خانم ها و آقایان طرفداران بسیاری پیدا کرده اند. در ادامه میخواهیم به مدل های جدید شلوارهای ترند و مد سال بپردازیم تا با انتخاب آن‌ها استایل خاص و بی نظیری داشته باشید.

جدیدترین مدل‌ شلوارهای ترند تابستان 1403

تابستان امسال چه شلوارهایی ترند است؟ چگونه میتوانم بهترین استایل را با شلوارهای ترند داشته باشم؟ در ادامه به این سوالها پاسخ میدهیم پس جهان مد بمانید.

شلوار بگ – ترند ولی قدیمی!

اگر از پوشیدن شلوار جذب در هوای گرم تابستان خسته شد‌ه اید و به دنبال استایلی راحت، غیر رسمی برای بیرون از منزل هستید، شلوار بگ بهترین گزینه برای شماست. اگرچه شلوارهای گشاد یا همان بگ یکی از سبک های قدیمی هستند، اما امروزه ترند شده اند و مدل شلوار محبوب اکثر جوانان‌اند.

شلوار بگ به شلوارهایی گفته می شود که از بالا به پایین گشاد هستند و معمولاً کش در قسمت کمر گرفته و در مواد و رنگ های متنوعی تولید می شوند.

جدیدترین مدل شلوار ترند

 

اگرچه این شلوار جین بیشتر برای پوشیدن در فضای باز استفاد‌ه می شود، اما می توانید از این مدل شلوار در منزل یا مهمانی های دوستانه نیز استفاد‌ه کنید. این شلوار برای افراد قد کوتاه و لاغر مناسب است، زیرا شما را کشیده تر و پرتر نشان میدهد.

شلوار بوت کات 

این مدل شلوار زنانه طراحی جالبی دارد و عموما مورد پسند افراد شیک پوش قرار میگیرد. طرح این شلوار از بالای زانو تا ساق مثلثی است به طوری که به تدریج از روی زانو گشاد می شود. خرید شلوار جین بوت کات می تواند انتخاب هوشمندانه ای باشد، زیرا هم در مهمانی ها و هم در موقعیت های ورزشی قابل استفاده است.

شلوار ترند زنانه 1403

مام فیت – مدل شلوار ترند 1403

یکی دیگر از انواع مدل شلوار مد سال، شلوار مام فیت است. طراحی و دوخت این شلوار به گونه ای است که در قسمت ران ها و ساق ها تنگ میشود؛ البته این مدل به اندازه شلوار جین جذب یا لگ تنگ نیست. با اینکه شلوار به ران و ساق پا میچسبد اما آزادی بیشتری نسبت به مدل شلوار جذب دارد.

همچنین دارای یک فاق بلند است که بالای ناف بسته می شود. اگر هیکل پری دارید و از شلوارهای گشاد و آزاد خوشتان نمی‌آید، شلوار مام فیت بهترین انتخاب خواهد بود. این مدل شلوار را میتوانید با تیشرت مردانه یا شومیز مانتویی زنانه در تابستان بپوشید.

مدل های روز شلوار

شلوار مام استایل خاص

 این مدل شلوار دارای فاق بلند با بریدگی های قابل مشاهده روی زانو و ران است. این مدل عموما در قسمت ران و ساق گشاد است اما به گشادی شلوار بگ نیست.

شلوار مدل مام استایل گزینه خوبی برای خانم هایی با فرم ساعت شنی است. خرید شلوار جین به سبک مام استایل می تواند در ایجاد یک استایل متفاوت و زیبا و اسپرت بسیار کمک کننده باشد. شلوار مدل مام استایل یکی از پرطرفدارترین شلوارهای زنانه در بین جوانان امروزی است. 

مدل شلوار مام استایل

مدل شلوار جین اسکینی

برای خرید شلوار جین تنگ توجه داشته باشید که به دلیل جذب آن، راحتی بیشتری را هنگام پوشیدن پارچه تجربه خواهید کرد. شلوار اسکینی یکی از انواع شلوارهای زنانه است که در ناحیه باسن و ران بسیار تنگ و جذب می شود تا اندام شما کاملا قالبی شود. این شلوار از پارچه های جین و کتان ساخته شد‌ه است.

جدیدترین شلوارهای دخترانه

شلوار قد 90

این شلوار در انواع طرح های اسپرت، رسمی، پارچه ای، جین و … تولید و عرضه می شود.  این مدل شلوار با طراحی شیک و زیبای خود توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب کند. همانطور که از اسم آن مشخص است قد کوتاهی دارد به طوری که انتهای آن بالای مچ پا قرار میگیرد و افرادی که تیپ های رسمی و کژوال می پوشند و پاهای کشیده و باریکی دارند بیشتر از این شلوار ترند استقبال میکنند. 

شلوار راسته با پارچه های ظریف

شلوار راسته از پارچه های مختلفی تهیه می شود و طراحی آن به گونه ای است که در قسمت جلوی شلوار از دکمه یا زیپ استفاده شد‌ه و از کمر تا ساق گشاد و مستقیم است. یکی از رایج ترین انواع شلوارهای زنانه، شلوارهای راسته است که اکثر افراد از آن برای لباس های رسمی و اداری استفاده می کنند. 

شلوار راسته ترند سال

البته امروزه این مدل شلوار در تیپ های اسپرت و نیمه رسمی نیز جای خود را باز کرده و خانم های خوش پوش عموما این مدل را در دورهمی های دوستانه میپوشند.

جوراب شلواری

جوراب شلواری که یکی از انواع شلوارهای زنانه است، مانند شلوارهای جذب با پارچه های کشی دوخته می شوند. اما برخلاف شلوارهای جذب، این مدل ها دارای جوراب هایی هستند که می توانند کف پا را به طور کامل بپوشانند؛ همچنین جنس نازک تر و توری مانند دارند.

شلوار پانک – مدل شلوار ترند میان جوانان

این مدل شلوار در بین جوانان بسیار محبوب است. شلوار پانکی جیب های زیادی دارد و بیشتر آن ها برای تزیین و مدل سازی شلوار دوخت می شوند. جالب است که این روزها فروش شلوار جین پانک نیز به چشم می خورد که باعث شد‌ه بسیاری از دوستداران مد به انواع شلوارهای این دسته روی بیاورند.

مدل شلوار پانک گنگ

از مشخصه های این مدل شلوار زنجیرهای آویزان از آن، ظاهر خفن و کمربندهای ضخیم در اطراف آن است. اگر ظاهری متفاوت میپسنید، این مدل برای شما ساخته شده است.

شلوار ارتشی

این مدل شلوار همیشه ترند برگرفته از شلوار نظامی ها است و طرفداران زیادی دارد. این شلوار در طرح ها، رنگ ها و مدل های متنوعی تولید می شود که برای خانم ها و آقایان مناسب است. بسیاری از خانم ها به شلوارهای نظامی علاقه دارند و می خواهند استایل های مردانه داشته باشند. در شلوارهای ارتشی جیب، زیپ، بند و دکمه های زیاد استفاده می شود.

شلوار ارتشی مدل جدید

مدل های ساده شلوار ارتشی نیز مانند تصویر زیر هستند. بسیاری از افراد با شنیدن کلمه ارتشی طرح بالا را در ذهن دارند. اما مدل های زیر نیز شلوار ارتشی هستند و بسیاری از نظامی های درجه دار از این مدل ها استفاده میکنند.

مدل شش جیب

شلوار لوله تفنگی

یکی از ترندترین انواع شلوار لوله تفنگی جنس جین است که با جذب بدن میشود زیبایی پاهای شما را چند برابر می کند. به آنها شلوار تفنگی، شلوار جذب، شلوار چسبنده، شلوار مدادی و شلوار سیگاری نیز می گویند که از کمر به سمت پایین به شکل مخروطی باریک می شود و قسمت پایین آن جاذب است. تفنگی در انواع مختلفی دوخته می شود و در بازار و فروشگا‌ه پوشاک زنانه موجود است.

شلوار سوارکاران

شلوار ترند سوارکاری

طراحی و دوخت این شلوار به گونه ای است که از کمر تا زانو در بخش زیرین لایه ای کشی و آزاد دارند و از زانو تا مچ پا جمع میشود. اما امروزه سوارکاران طرح جدیدی از این شلوار را می پوشند که در قسمت ران و مچ پا کمی گشادتر است. این روزها شاهد تولید شلوار جین و شلوار کتان بر اساس الگوی دوخت شلوار سوارکاری هستیم که می تواند ظاهری اسپرت و مدرن به مصرف کنندگان خود بدهد.

امیدواریم در این بخش از مجله جهان مد با مدل شلوار ترند به طور کامل آشنا شده باشید و بتوانید با انتخاب یکی از این مدل ها در تابستان 1403 به خوبی بدرخشید.

2 دیدگاه برای “معرفی جدید ترین مدل شلوار 1403 – ترندهای سال

  1. اشتراک‌ها: تفاوت شلوار مام استایل و مام فیت چیست؟ راهنما کامل و نحوه ست کردن | جهان مد

  2. اشتراک‌ها: تفاوت شلوار مام استایل و مام فیت چیست؟ راهنما کامل و نحوه ست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *