تعویض کالا چه دلایلی می‌تواند داشته باشد؟

– عدم مطابقت محصول سفارش داده شده با محصول دریافتی

کالاهای قابل تعویض را چگونه ارسال کنیم؟

مشتریان عزیز در صورتی که قصد تعویض کالایی را دارید پس از ارسال تیکت پشتیبانی و ثبت درخواست خود، کالای خود را با هماهنگی با واحد فروش ارسال نمایید.

کالاهای قابل تعویض به هنگام ارسال باید دارای چه شرایطی باشند؟

– در زمان ارسال کالای خریداری شده، مطمئن شوید که کالا را در بسته بندی ویژه خود ( همان گونه که دریافت کرده اید )، و جعبه خود جهان مد قرار داده اید.

– در تمامی کالاها اتیکت کالا باید سالم باشد. در صورت جدا شدن و یا مخدوش شدن تگ‌ها کالای خریداری شده قابل استرداد نمی‌باشد.

– ایراد ظاهری در کالا بوجود نیامده باشد و در حالت نو باقی مانده باشد.

– انواع لباس‌ها: بو نگرفته باشند، دچار چروکی و رفتن خط اتو نشوند، لکه و کثیفی بر روی لباس نباشد و با بسته بندی خود محصول بازگشت داده شود.

مهم: کلیه موارد فوق باید به تایید کارشناس کنترل کیفیت و سلامت کالا در فروشگاه اینترنتی جهان مد برسد و در صورت تایید کالا قابلیت  تعویض را خواهد داشت در غیر این صورت کالای خریداری شده با دریافت هزینه ارسال مجددا به خریدار بازگشت داده می شود.

بعد از ارسال کالا چه اتفاقی خواهد افتاد؟

بعد از دریافت کالا توسط جهان مد کارشناسان کنترل کیفیت و سلامت کالای ارسالی را مورد بررسی قرار داده و در صورت داشتن شرایط لازم بخش کنترل کیفی پس از بررسی محصول در اولین فرصت با مشتری تماس گرفته و جهت تعویض راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌دهند.

– در صورتی که مشتریان محترم قصد تعویض کالا را داشته باشند، بن خرید به ارزش روز کالا در پنل کاربریشان قرار می گیرد تا سفارش جدید خود را انجام دهند، هزینه ارسال سفارش جدید به عهده مشتری می‌باشد.

– به هیچ عنوان امکان رزرو محصول در پروسه ی تعویض وجود ندارد.

– روال تعویض در حداقل زمان ممکن انجام خواهد شد اما هیچ تعهدی در مقابل انجام یک روزه یا دو روزه تعویضی‌ها انجام نمی پذیرد.

– پس از صدور بن برای مشتری، امکان لغو آن و دریافت وجه برای مشتری وجود نخواهد داشت.

– در صورت تعویض کالا، هزینه رفت و برگشت بر عهده مشتری خواهد بود.

توجه: در صورتی که کالای بازگشت داده شده در سفارشی باشد که در آن سفارش هدیه، کوپن تخفیف و … به مشتری تعلق گرفته باشد مبلغ تخفیف از مبلغ کل کسر گردیده و مابقی مبلغ به صورت کوپن خرید ارسال می‌گردد.

راه‌های ارتباط با خدمات پس از فروش جهان مد: